A szolgáltatás célja egy olyan, az általános közbeszerzési eljárásokhoz viszonyítottan gyors rendszer biztosítása, amelynek keretében a Pécsi Tudományegyetem az informatikai eszközök javítása során a jogszabályoknak megfelelően tudjon eljárni.
A szolgáltatás külső és belső szolgáltatásra bontható.
Belső szolgáltatásként az Informatikai Igazgatóság (IIG) a Kancellária egyéb egységeinek hathatós közreműködésével keretszerződések megkötését kezdeményezi a tárgyi témában. A keretszerződés vagy keretszerződések biztosítják azt, hogy beérkező igény esetén a külső partner irányába indított egyszerű lehívással, megrendeléssel teljesíteni lehessen az igényeket.
Az IIG feladatköre kiterjed továbbá a hiánytalanul kitöltött és az IIG-re beérkezett igénylőkkel kapcsolatos ügyintézésre, valamint a szolgáltatáshoz kapcsolódó számlák kezelésére.
A külső szolgáltatást minden esetben a rendelkezésre álló keretszerződésben, vagy keretszerződésekben érintett partnerek nyújtják a szerződéseknek megfelelő árakon és szolgáltatási színvonalon.
A szolgáltatást csak kijelölt kapcsolattartók révén van mód igénybe venni. A szervezeti egységek kapcsolattartóit írásban, lehetőség szerint az sd@pte.hu címre küldött emailben van mód kijelölni az egységek vezetői részéről.
Minden olyan esetet, amikor az igénylő bármilyen elakadást érzékel a folyamatban, vagy problémája, vitája merül fel a külső szállítóval, kérjük haladéktalanul jelezzék az IIG irányába az sd@pte.hu címre küldött elektronikus levélben.
A szolgáltatáshoz kapcsolódó aktuális külső szolgáltatói árlista elérhető a támogató rendszerbe történő bejelentkezés után.
Bővebb tájékoztatást az IIG Service Desk munkatársai biztosítanak a 36006-os belső melléken, vagy az sd@pte.hu email címen.
H-7622 Pécs, Vasvári Pál utca 4. | |
+36 72 501-500 | |
info@pte.hu |