Adminisztráció

Jelenlegi hely

Az Informatikai Igazgatóság az általa nyújtott szolgáltatásokra, illetve az Egyetemen működtetéséhez kapcsolódó telekommunikációs, hírközlési és egyéb informatikai jellegű solgáltatásokra vonatkozóan adminisztrációs tevékenységet végez.

Ide kapcsolódnak az informatikai, irodatechnikai és telekommunikációs eszközök beszerzése, nyilvántartása, javítatása során keletkező számlák, szerződések és egyéb dokumentukok kezelése.

Továbbá az Egyetem által külső szolgáltatóktól igénybe vett szolgáltatásokhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása.

Az adminisztrációs feladatokat az Informatikai Igazgatóság Üzemeltetési és Ügyfél-Támogatási Főosztály Ügyfél-Támogatási Osztálya végzi.

Kapcsolatafelvételhez kérjük forduljon az Ügyfél-Támogatási Osztály által biztosított Informatikai Ügyfélszolgálat (Service Desk) munkatársaihoz, akik az év minden napján, napi 24 órában elérhetőek a 72/536-006-os telefonszámon, vagy a 36006-os belső melléken, illetve a 60006-os mobil melléken, vagy a *0006-os gyorshívó számon, továbbá az sd@pte.hu email címen.

Pécsi Tudományegyetem

H-7622 Pécs, Vasvári Pál utca 4.
+36 72 501-500
 info@pte.hu