Ügyfélszolgálat (Service Desk)

A Pécsi Tudományegyetem Informatikai Igazgatósága a nap 24 órájában áll az ügyfelek rendelkezésére telefonos és emailes elérhetőségein, munkaidőben pedig akár személyesen is. Az ügyfélszolgálat elsőszámú feladata az egyetemi polgárokkal való kapcsolattartás az Informatikai Igazgatóság szolgáltatásaival kapcsolatos ügyekben, legyen az akár új igénylés, akár valamely szolgáltatással kapcsolatban felmerülő probléma. Az ügyfelek számára könnyebbséget jelent, hogy az egy kapus ügyintézés keretében minden késérükkel az ügyfélszolgálathoz fordulhatnak, ahol munkatársaink a beérkező

  • tájékoztatás-kéréseket,
  • hibabejelentéseket,
  • hozzáférés vagy szolgáltatás igényléseket, vagy
  • változtatási igény bejelentéseket

dokumentálják, és a szükséges előzetes ellenőrzések után a szakértő kollégáknak továbbítják.

Ahhoz, hogy munkánkat megfelelő módon tudjuk végezni, kérjük, hogy minden informatikai jellegű kérdéssel az alábbi elérhetőségek valamelyikén szíveskedjék felvenni az ügyfélszolgálattal a kapcsolatot:

  • Telefon: (+36) 72/536-006, 36006 belső mellék, 60006 vagy *0006
  • E-mail: sd@pte.hu
  • Önkiszolgáló ügyfélszolgálati hibabejelentő és szolgáltatásigénylő felület: https://sm.pte.hu